Aşk Acısı Mı? Aşk Isırır Mı?

Akşam Güneşi Ulus
Ulus
Vazgeçtim, bugün için süpriz falan yok! 
Çünkü ortada hak edecek kimse yok! 

Sevgilim diye demiyorum ama Nicky bazen öyle uyuz, öyle gıcık bir insan haline geliyor ki içimde o zamanlarda negatif iyon yüklü bulutlar çarpışmaya başlıyor. Kafamda deli deli sorular bir bir / ardı ardına sıralanıp şeytan kulağıma acayip kelimeler fısıldıyor...

Dün de o anlardan birini yaşadım: Hepimizin kendimize dönem dönem sorduğu "Ben bu adamla napıyorum ya?" "Ne kadar mal bir adam!" "Resmen aptal, IQ yok yani bünyesinde!" vb. cümleleri aklımdan bir bir geçirdim, sessizce sustum! Konuşmak yerine gittim mutfağa ikimize de birer whiskey koydum geldim.

Ne mi oldu, hiç! Koca bir hiç!!!

Öyle basit şeyleri bile yapmaktan yoksunan bir adam ki kendisine bir şeyi bin kez söylemeniz gerekiyor. Yoksa o beyni basmıyor, idrak etmiyor.

*19 lt hayvan gibi damacanada su geldi, girişte duruyor. Taşır mısın mutfağa diyorum. Yok, unutuyor!
*Arabada benzin yok, 2 gündür benzin al diyorum. Yok, unutuyor!
*Laptop'ımda virus gibi bir şey var - kendi eski IT man sonuçta- bir ilgilen diyorum. 2 günün sonunda dün elinde aldı ama beceremedi! 
*Son yağmurlarda arabanın ön koltuğunun paspası ıslandı. Erkek adamsın sonuçta bir bak sorun ne diyorum. Yok! Umrunda değil!
*Bahsetmiştim kendisine Botanik park fikrimden dün akşam "fine, sure" dedi sustu. Bu sabah da bana diyor ki bugün ki planın ne, sinemaya gidelim mi? 

Benim isteklerimin ne önemi var ki sonuçta değil mi? 
Kendisi çok çalışıyor ama beyefendimiz, aaaaa lütfen ama o her şeyin en iyisine layık! 
Benim bu hayatta tek bir vazifem var o da Nicky Bey'in hayatını kolaylaştırmak.
Merve her koşudla amele gibi gitsin her boku halletsin! Aracın yağını, suyunu bile Merve değiştirsin! Eve usta geldiğinde başında bile durmasın o, ya geçsin içeri bilgisayar oyunu oynasın ya da uyusun, evet uyusun!!!

Bu hayatta erkek egemen hegemonyaya hep karşı çıktım ama her işi biz kadınların da yapabiliyor olması siz erkeklerin bir boka el atmayacağınız anlamına da gelmiyor. Bizler; günümüz şehirli kadınlar olarak (eskinin?) tarlada çalışan köylü kadınları ile hala aynı ilkellikte yaşıyoruz. Erkek tüm gün kahvede kağıt oynasın, kadın sırtında bebesi tarla sürsün, çapa yapsın! Erkek tüm gün klimalı ofisinde geniş geniş çalışsın, sonra da pahalı arabasıyla eve gelsin; kadın da evde tüm işleri yapıp bir de üstüne adamın uygun bir taraflarını pohpohlasın!

Ohh, ne ala memleket!

Yorumlar

Popüler Yayınlar