bu yazi resimsiz, sarhosken yazildii

Insanlar bana der ki raki icmez misin? Icerim, Icerim ama hem de aglarim, Var mi benimle raki icip aglayacak? Yurek ister cunku icip aglamak, Saklar cunku insanlar kalplerini, Ahhh be ahhhh bee raki kadehi doldukca yag gibi aksin bogazimdan.... her yudumda mideme inerken kabime dokunsa.

Bugun 2011 senesinden beri gormedigim kiz arkadisimi gordum. Elini tuttum. Bitti mi onca yilin hasreti? Raki lazim bize sanki, Eksik bir sey vardi o  da raki! En son ne zaman kus seslerini duydunuz? Martilar ciglik attikca ben tam oldum sanki, Tarifi. aciklamasi bende sakli. Ne yasadik beraber ben bilirim. Ask ne ki? Beklemek mi? Anlam yuklemek mi? Tek bir mesaj mi? Hersey biterken, yagmur bile dinerken...Kim bana ne diyebilir ki?

Yorumlar

  1. Ben seninle günlerce gecelerce rakı içer ağlarım bebeğim :))))

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar