İşler Güçler - Bir gün daha bitti...



Ayrancı'nın güzelliklerinden biri

* Steve (evimin yeni kiracısı) için anahtar çoğalttırdım.

* Kalktım gittim evine ona teslim ettim.

* Kızılay'a yürüyüp dolmuşa binip işe geldim.

* Sağlık testlerim için Liv Hospital'dan randevu aldım.

* Digiturk abonelik iptal dilekçemi faksladım (ama iletilemedi sanırım)

* Öğrenim kredisi ilk taksitimi haşırt diye ödedim.

* Booking.com dan bir ara hayaller kurarak yaptırmış olduğum Athina otel rezervasyonumu iptal ettim.

* Ev eşyalarımın satışı için bir kaç foto, network olayını hallettim.

Şimdi de anlamsız şekilde kendimi çook yorgun hissediyorum. Bir an önce eve gidip koltukta mayışıp kalasım var...

Haa bir de Nicky şimdi Kıbrıs'taki arabamızı teslim almaya gidiyor. Resmi olarak dün satışı yapıldı, bugün de araç temizlendi. Şimdi teslim almaya hazır. 

Yapılacak işlerden bir tanesine daha tick atıyoruz...


Yorumlar

Popüler Yayınlar