Çünkü ben bir Türk'üm (cos I am just a Turk and I deserve It)

    Son 2 haftadır insanların (ben de dahil) işlerini yarım yapmalarına taktım. Her şey batıyor bana! 

     In the last 2 weeks, everyone's (inc me) attitude of not doing their job is driving me crazy. Every thing is annoying!

      Bakınız Belko Air servis saatleri mesela. Aşağıdaki tablodan aracın Kızılay'dan hangi saat geçeceği bilgisine erişebiliyor muyuz? Ya da Kızılay durağının nerede olduğunu görebiliyor muyuz? Ücretler hakkında bilgi de vardır kesin ama mutlaka ben göremiyorumdur. Çünkü ben bu kıytırık muameleyi hak eden sıradan bir Türk'üm ve benim gibilerden çok var, değersizim!


      Check that Belko Air shuttle bus servise hours. According to the below table can you get the information of Kızılay servise time? Or what about location of the Kızılay stop? Probably there is even an usefull information about fee but because It is my bad that I can't see it. The reason why I "deserve" such a lousy treatment is me being a Turk and there are a lots of people like me around and I am worthless!






      Neden Aras Kargo'yu arayıp ne cüretle şikayet etme hakkımızı kullanıyoruz ki? Şikayet etsek bile kayıt numarası alabiliyor muyuz?Hayır çünkü çağrı merkezi çalışanı bir duvar ve ben de mal gibi ona bir şeyler anlatıp telefonu kapatıyorum. Peki iyileştirilemeyen bu sistemi sorgulamam bir işe yarıyor mu hayır. Çünkü ben bu muameleyi hak eden sıradan bir Türk'üm ve benim gibilerden çok var, değersizim!

      How dare we decide to use our right of complaine and call Aras Cargo Company? Are we able to get a registration number of our complaint? No cos call center worker is just like a wall and as a moron I gibberish on the phone. Does the attitude of me questioning the system work? No. The reason why I "deserve" such a lousy treatment is me being a Turk and there are a lots of people like me around and I am worthless!


      Turkcell shop'a gidip online TL yükleme ile ilgili bilgi rica ettiğinizde adam yüzünüze bakar ve "Abla bu telefon NOKIA, olmuyor bunlarda." diye uyduruk bir bahane ile size yardımcı olmaz. Neden yardım etsin ki aldığı maaş yorulduğuna değecek mi? Ya da yardım amaçlı fazladan çalışmasının karşılığını alacak mı? Hayır çünkü o da ben-biz gibi sıradan değersiz bir Türk ve beğenmiyorsa kardeşim bu şartları onun gibilerden çok var!

       When you stop by in Turkcell Shop and ask help about buying phone credit the guy only looks your face and says stg like "Mam, sorry your phone is NOKIA." with a reckless attitude. Why does he help me when he awares the reality of him getting a shitty salary at the end of month? Is he going to get a reward for his hard working character? No; because he & me are worthless, ordinary Turks and If we don't like the current situation there are a lots of others like us for a replacement! 








Yorumlar

Popüler Yayınlar