Bugün Benim Doğum Günüm

"Tek bir dileğim var o da "sevgi" ! Tüm damarlarımda hücrelerimde sadece sevgi olsun istiyorum. Işık gibi parlasın - yolumu aydınlatsın - beni ben yapsın diye... Sevmek her şeyin güzelleşmesini sağlar, böylece değiştiremediklerinizi de kabullenerek zevk alırsınız. Ben artık yaşam ile kavga etmeden derin nefesler alıyorum & sevginin sonsuz kaynağının ve gücünün beni yönlendirmesine izin veriyorum..."

demiştim geçen sene tam da bugün ve öyle de yaptım. Çok kahkaha attım, çok mutlu oldum, arada ağladım ve 1 yıl daha geçti. Aile kavramını daha çok benimser oldum, hayatta hiç bir şeyin vazgeçilmez olmadığını anladım, biri biter - diğeri başlar daha çok inandım. Bu da beni korkusuz kıldı ve cesurca hareket edebilir oldum. Susmayı da öğrendim bu yıl - yanımdakileri mutlu etmek için susmayı! Çünkü onlar mutluysa beni de pozitif etkiler diye inandım. Gelecek 10 yılın kalkınma planını varyasyonlarıyla birlikte kafamda kurgularken  yarın ölecekmişim gibi yaşamaya da alıştım. 




Kendimi daha çok daha derin tanıyayım istedim. İçimdeki bene yaklaştıkça da onu artık sever olduğumu anladım. Kavga etmeden sakince, usulca, huzurlu yanımı keşfettim. Eskiden bir ben varsam tek başıma canım çok sıkılırdı şimdilerde bacağımdaki yıldızların haritasını  çıkarmak gibi aktivitelerim var benim... Alerjilerim varmış benim bu yaşımda idrak ettim. Puffy gözlerimin nedeni meğersem sigara dumanıymış, ağrı eşiğim yüksekmiş, güzel yemek yapar, zor kilo verirmişim falan filan... 



Peki bunca laf gevezeliği sonucunda tek soru var kafamda: hayatın değeri, keyiflerin toplamından elde edilen mutluluk muymuş? 

Cevabını ise hala bilmiyorum ama sanırım artık aramayı bırakacağım çünkü sonuca erişmek için tek bir doğru cevap olmadığını düşünüyorum...


Yorumlar

Popüler Yayınlar