Ankara + Yağmur + Kahve + Kıbrıs


Bitmeyen yağmurlar ve gelmeyen yaz havası ile neredeyse Mayıs ayını bitirdik bile. Son 4 gündür durmadan yağmurlar yağıyor. Benim şikayetim yok çünkü ben yağmur kadınıyım. Dün de Mert ile buluştum akşam üzeri. Bizim eve yakın bir 3rd generation coffee house var bir tane: adı da Amelie's Garden 

(Dün akşam da biz mekanda tatlanırken yağmur vardı dışarıda inceden - tabi sonra coştu ama neyse. Ama artık Ankara'da yağmurdan sonra toprak kokmuyor, bildiğin bok kokuyor taşan lağımlar yüzünden. İşte  Kıbrıs'ın toprağının halen daha bozulmadığına inancımdan dolayı taşınma planıma sadık kalıyorum)

aybupqe instagram hesabından bu resım alınmıştır.
Gerçekten çok keyifli bir mekan. Eski Merve şöylee düşünürdü: "Abi mal gibi uyduruk nescafeye 12 TL verip rahatsız masalarda oturmak bana göre değil. Zaten bir fincan kahve 40 dk da bitiyor. Tamam işte 1 saat oturur kalkılır cafelerden, yeter" diye bir kalın kafalılık fikrim vardı. Yani mal gibi iğrenç kahveye bir ton para veceğime başka bir pub a gider bira içerim kafam iyi olur bari diye düşünürdüm. 


Ama dün kendi rekorumu ve sınırımı aşarak Amelie's Garden denen bu mekanda tam 3 saat oturdum! Tabi bundaki en önemli etken de Mert'in sohbeti. O adamı cidden seviyorum yaa iyi bir dost benim  için, kalbini  açan, düşüncelerimi dinleyen kendisi.Teşekkürler.. 




Bu arada hep caanım Kıbrıs'tan olumlu bahsediyorum ama gelelim acı gerçeklerden birine. Bildiğin orası yok gibi bir şey. Yani aranızda bilenler vardır ama mesela kargo göndermek isterseniz adres olarak Kıbrıs değil; Mersin 10/Turkey yazmanız lazım paketinizin üzerine. Çünkü Kuzey Kıbrıs dünyaca (diğer ülkeler tarafından) tanınmıyor! Hatta "kardeş!" Filistin bile KKTC'yi resmen tanımayan ülkelerden biri. 

Sonuç olarak da internetten sipariş gibi bir kavram orada yok. Bu ara yeni takıntım incetopik . Bayılıyorum adamların ayakkabı modellerine ama KKTC'ye kargo gönderimi yapmıyorlarmış. 

Adada ayrıca Starbucks, Burger King, Lush, IKEA gibi kapitalist markalar da yok. Ama olsun sevdiğim adam var! :)












Yorumlar

Popüler Yayınlar