Gerçekten Çok Hızlı Yaşıyoruz!


Günayydıınnn;

Evet artık çok çok erken kalkıyorum ve sabah işe geliyorum. Dün başladım yeni işime şimdilik alışmaya çalışıyorum.
Henüz fazla işim gücüm yok. Hatta çok boşum! Kimse bana iş vermiyor. Ben de günde 2 kez soruyorum bana iş verin diye ama yok yani.
Mailleri bile kimse benimle paylaşmıyor. Bu işler Türkiye’de maalesef hep böyle. Aman yeni gelen kıza sakın iş öğretme diye herkes birbirine tavsiyede bulunur.
İnsanların bu korkularını anlayabiliyorum çünkü ekmek cidden aslanın ağzında.

Bu arada havalar hala düzelemedi burada. O kadar can sıkıcı ki anlatamam. İngiltere& İrlanda’da falan yaşayanları anladım biraz.
Hep havalardan şikayet ediyorlar diye nasıl da abartıyorlar diye düşünürdüm ama adamlar cidden haklılarmış.

Bu cumartesi TOEFL sınavıma girdim bence pek başarılı geçmedi. 80’lerde bir puan alırım gibi geliyor bana.
1 hafta sonra öğreneceğiz artık sonucu. Merakla bekliyorum.

Ayrıca bayramda da ne yapsak diye düşünüyoruz. Aklımızda cidden fazla fikir yok. Ben hala Kapadokya’yı görmedim belki oralara kaçarız.

Not 1: Psikolojim bu ara yine iyi değil. Ufaktan geldiler bana. İçimden herşeye lanet yağdırıyorum.
Umarım bir an önce geçer ve eski keyfime yakında kavuşurum.

Not 2: Bu blog işlerinde o kadar acemiyim ki resmi bile "döndertemiyorum" bile :))

Not 3: Resim döndürmeyi öğrendim ama hatıra kalsın diye bunu bu şekilde bırakmaya karar verdim.



Yorumlar

Popüler Yayınlar