Mini Antalya Turu

Ben Antalya'da ameliyat olunca tabi ki Nicky de işi nedeniyle Ankara'da kaldı. Ben iyileşme kısmında evden dışarı bile çıkmayıp tüm gün film izleyip can sıkıntısından patlarken benim sevgilim de süpriz yapıp 1 günlüğüne bile olsa beni görmeye Antalya'ya geldi. Uçaktan iner inmez beni aradı ve hemen Lara'da buluştuk. Akşam yemeği yedik ve Falez'lerin yanından deniz manzarasının tadını çıkarttık. Sonraki gün de küçük bir Antalya turuna çıktık. Önce Işıklar'ın orda Karaoğlan Parkını gezdik, sabah kahvelerimizi içip Kaleiçi'ne yöneldik. Marina'ya geçtik ve kendimizi küçük bir gezi teknesine atıp Düden Şelalesinin döküldüğü noktaya kadar tekne ile seyahat ettik.

Ardından yorulmak bilmeden Antalya Akvaryumu'na geçtik. Ben buraları daha önce görmüştüm ama olsun bu kez rehber ben oldum ve misafirime herşeyi keyifle gösterdim. Bu arada eğer isimlerde veya lokasyonlarda hata yapıyorsam kusuruma bakmayın. Çünkü ben Antalya'lı değilim sadece o şehri çok seven ve çok defa ziyaret etmiş birisiyim:)

Bu kadar gezinti sonrası tabi ki acıktık. Akşam yemeğinde teyzem ve eniştem bizleri rakı&balık ziyafetine götürdü. Böylece onlar ve Nicky ilk kez tanışmış oldu. Teyzemler benim çok değer verdiğim yakınlarımdır. O nedenle onların fikir ve görüşleri benim için çok kıymetlidir. Rakı&Balık sonrasında da tatlı kısmı için Akdeniz Pastanesine geçtiğimizde iki farklı kültürden de olsa herkesin hala kahkahalar atarak yeni konularda sohbet ettiğini görmek beni çok mutlu etti. Tabi bu arada tüm gece Nicky Türkçe konuşmak zorunda kaldığı için o da çok memnun oldu. Ben çok İngilizce konuşuyorum diye bazen bana bile kızar kendisi. Sabah olunca da 08:30 uçağıyla Nicky Ankara'ya dönse de bol bol fotoğraf çektik ve hiç hesapta yokken beraber yeni bir şehir daha görmüş olduk:)