Yeni İş, Yeni Fırsatlar (Go For It, Girl!)

   


        Malumunuz ben 3 aydır işsizim. Bu dönemde Toefl kursuna gittim, burnumdan ameliyat oldum, aile ziyaretlerimi tamamladım ve Ankara'ya döndüm. Geçen hafta Pazartesi günü de resmen iş başvuruları yapmaya başladım. İş aramanın kendisi de bir iştir derler ya aynen! Bir kere insanın çok zamanını alan bir eylem. Bilgisayar başına oturunca fark etmeden 3 saat geçmiş oluyor. Ben inatçı bir şekilde tek bir iş, tek bir pozisyon saplantısı yapmadım. Bu durumda da arama yapmak için çok fazla anahtar kelime kullanıyorum. Mesela "embassy, idari, gümrük, marka, iletişim vb." gibi kelimelerle aramalar yapıyorum. Çıkan sonuçlara göre de firmaları internette aratıyorum falan filan...

      
      Neyse yaklaşık 27 yere falan CV'mi gönderdim ve şu aşamada sadece 3 firma beni iş görüşmesine çağırdı. Bu sonuç aslında hiç de kötü değil çünkü diğer ilanların yayından kalkmaları Ağustos olarak belirtilmiş. Ama ben tamamen süpriz bir şekilde çok güzel bir pozisyon için çok prestijli bir yerde ofisleri olan deri üretimi üzerine çalışan bir firmadan görüşme daveti aldım. Gittim konuştuk falan şartlar güzel, ortam çok tatlı. Şaka gibi ama bu işi kabul edersem eğer bol bol seyahat etmem gerektiğini de öğrendim ki sadece bu nedenden dolayı bile bu işe balıklama atlamayı düşündüm. Benim açımdan tek olumsuz tarafı ise çalışma saatlerinin uzun olması. Uzun derken gerçekten uzun. Yani bir günde toplam 11 saatimi ofiste geçirmem gerekecek ve bu süreye de 1 saat git 1 saat gel yolu da katınca ben resmen zombie'ye dönüşeceğim. Eee her iş zordur değil mi ne yapalım? 
      
      Bu arada yarın sabah ofise gidip yeniden görüşeceğim firma ile. Sözleşmemi imzalayacağım sanırım. Diğer arkadaşlarla tanışırım. Çok heyecanlı ve uzun bir gün beni bekliyor. Bu arada resmen araba almaya karar verdim. İş yerindeki durumun gidişatına göre 2 ay sonunda araba almak fikrini şimdiden Nicky dahil ailemi empoze etmeye başladım bile:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar