Bana Araba Kiralamak Demeyin !




     Offf Offf off… 
     
     Yine araba kiralama derdimiz var bizim. Malum bayram ve biz de Kapadokya’ya gidiyoruz benimkiyle.

      Ama otobüsle değil daha rahat olur diye araç kiralayalım istedik. Çünkü Nicky normalde araba kullanmayı çok seviyormuş ama bizim arabamız olmadığı için özlüyor yani.
Neyse yine aynı mal mal adamlarla muhatap oluyorum. En büyük oto kiralama firmalarından olan Avis, Sixt, RentGo firmalarının ya merkezde şubeleri yok ya da hiç birinde 1 tane bile araç yok.
Maşallah ne güzel iş yapıyormuş esnafımız! Ben daha araba demeden tarihleri belirtince hemen "yok araç" cevabını yapıştırıyorlar.
Bugün, yani bayramdan tam 2 hafta önce üşenmedim ve toplamda 11 yer ile görüştüm. Cevap aynı hiç yok!! Fakat telefonda bir bey bana bu saçma durumu şöyle açıkladı:

"Sizin gibi 2 günlük araç kiralamak isteyene ben niye araba var diyeyim ki. Zaten çoğu insan bayramı birleştirdi ve uzun dönemli kiralama yaparlar.
Bayramdan birkaç gün önce arayın bir daha firmaları ellerinde kalan araç ne varsa artık bulursunuz belki” dedi.

Kısaca bu ne demek?



En kısa zamanda gerçekten bir arabacık alma vaktim geldi yoksa sinir hasta yapacak bu adamlar beni!!!

Yorumlar

Popüler Yayınlar