"İstediğiniz kadar şakrak kuşu vurabilirsiniz ama bülbülü öldürmek günahtır, bunu asla unutmayın." (To Kill a Mockingbird)

     Bu günlerde  benim yeni hevesim Harper Lee'nin Bülbülü Öldürmek,(To Kill a Mockingbird) adlı romanı.

      Bana en çok ilginç gelen kısım da şu ki bu kitap haricinde yazar başka roman yazmamış olmasına rağmen bu eserinin modern Amerikan Edebiyatı'nın klasiklerinden biri sayılacak kadar başarılı bulunması. Daha bitmediği için ben henüz fikrimi belirtemiyorum ama her fırsatta acaba ne olacak diye kitabı elime alıyorum.


      Nowadays, Harper Lee's To Kill a Mockingbird is like my new toy. 

As an interesting fact that writer had no other published book than this one and succeded to become one of the classics of American Literature. It is still too early for me to make a comment but I get lost in the book with a huge curiosity about the plot of story! 




Yorumlar

Popüler Yayınlar