Ancient Dicks

Telefonum benim sinir ediyor. Bu dünyada bile isteye zarar vermek istediğim tek şey Samsung Galaxy S4 telefonum. Şarj yemekten başka bir boka yaradığı yok. Çok yavaş, hafızası hemen doluyor, ısınıyor, takılıyor, GPS iş yaramıyor, Ankara merkezde bile beni bulamıyor! 

Az öncede çok basit bir eylem olan telefon hafızasından SD carda dosya taşımaya çalıştım ve tabiki de beceremedim. Galaxy is busy now diye sikidirik bir uyarı verdi durdu telefon. Yeni yılda kendime hediye IPhone 6S alacağım ve o zaman da büyük bir zevkle samsung telefonumu (bilerek s harfini küçük yazdım çünkü S olmayı hak etmiyor) masaya, duvara, yere atarak keyifle parçalayacağım.... Videoya çekip youtube koyacağım üstelik!

O zamana kadar sinirlerinize iyi gelsin diye terapi niyetine sizleri ancient dicks adlı muazzam çalışmam ile başbaşa bırakıyorum. Tüm resimler SAMOS'daki 2 farklı arkeoloji müzesinde çekilmiştir. 
Maksat muhabbet olsun!






























Yorumlar

Popüler Yayınlar