19 MAYIS ve ÖRDEKLER


















19 Mayıs'da Anıtkabir'e gitmedik, onun yerine Mavi Göl'e gittik. Ben daha önce hiç Mavi Göl'e gitmemiştim ve bir daha da zor giderim. Hiç bir özelliği yok ! Göl etrafında "yolda" biraz yürüyüş yaptık, dondurma yedik, 2 fotoğraf çektik, o kadar. Sonrasında IKEA'ya geçtik öğle yemeği için. Ben çok severim IKEA yemeklerini hem ekonomik hem de lezzetli oluyor. Karides güveç, Akdeniz Salata, Ekmek, Havuçlu kremalı kek, Somon, 2 içecek için toplamda sadece 38 TL ödedik. Evde bunları pişireyim desen market alışverişin yeminle daha çok tutar:)  

Mavi Göl'ün en güzel kısmı bu ördekciklerdi. Özellikle Nicky çok seviyor ördekleri. Yani kedileri sevmediği kadar ördekleri seviyor. 








18 Mayıs Dünya Müzeler günüymüş, gece saat 23:00'e kadar Ankara Anadolu Medeniyetleri Müzesi ziyarete açıktı. Ama Nicky o akşam işten 21:30'da çıktı ve "yok yorgunum, yok yağmur yağıyor, yok kem küm" dedi ve gitmedik. Tabi ben çok üzüldüm, itiraf edeyim içimde ukte kaldı. Bu yüzden bu son 2 gündür "Nicky şuraya gidelim mi?" desem bizimki hemen "Sure!" diyor.

Hadi bakalım devam, sırada daha görmediğim diğer göller var. 
MOGAN, GÖLBAŞI, KARAGÖL, GÖKSÜ PARKI! 

Sonra biraz daha uzaklaşırsak:
ABANT, YEDİ GÖLLER, NALLIHAN var.











Yorumlar

Popüler Yayınlar