ALANYA + RENT A CAR + DIM MAGARASI



Yaz geldi, gezmeler başladı! Haziran'da Alanya, Temmuz'da Samos, Ağustos'ta bilmiyorum, Eylül'de Kıbrıs .... diye plan yapmış olsam da bakalım bu yaz bize neler getirecek. 


Alanya'ya tatil için gitmiyoruz aslında, bizim dostumuz Muhteşem Hasan'ımız evleniyor! Düğüne, oynamaya, göbek atmaya, kutlamaya gidiyoruz:) Eski iş yerinden arkadaşlar da orada olacak ki bu durum az biraz bana stres veriyor! Sonuçta eski iş yeri, o günler arkada kalmış, biz şimdi - her bir birey olarak kendi farklı gerçekliklerimizi yaşıyoruz. 

Yine garip rüyalar görüyorum: 2 gün önce kulağımdan hastaymışım, matkapla delerek ameliyat yaptıklarını gördüm. Dün gece de rüyamda yine kötü adamlardan kaçıyordum, duş almam lazım sapık bir adam beni gizlice izliyormuş, tacize uğruyormuşum falan...

Neyse geçelim bunları asıl haberim işte bu:


















Alanya'ya gitmek için araç kiralıyoruz. 03 Haziran Cuma sabahı yola çıkmayı planlıyoruz. Bu kez işinde çok çok iyi, dünyalar tatlısı Bengü adından bir kadına denk geldim. (BTO Rent a Car). Hem maddi anlamda hem de manevi olarak çok çok yardımcı oluyor. Piyasadaki lavuk rent a car firmaları gibi hiç değil: "Ablacım sen 2 gün kala ara, bakarız ne var elimizde..." gibi gereksiz cümleler kurmuyor. Üstelik bize vereceği aracın Dacıa Sandero Stepway olduğunu söyledi ki bu muhteşem dostum! Hayatımda hiç bu kadar yüksek bir araç kullanmadım ki 1 saatcik bile olsa mutlaka ben de kullanmak istiyorum. Şimdiden Nicky ile pazarlığını yaptım bile:) 



Bu arada Alanya'ya tail için gitmiyor olsak da Nicky'i en çok DİM Mağarasında götürmek istiyorum. Bu mağaranın işletmecilerinden biri (sanırım) benim arkadaşım, dost işi yani bir mağara macerası yaşatacağım bizimkine:)) 



Yorumlar

Popüler Yayınlar