PELOPS, GYM, PIKNIK,BALIK ve RUHLAR

Günler koşar adım geçiyor. Yaz geldi, düğünler kapıda, daha tatile gidilecek... Bu yüzden; vize başvurusu yapılmalı, kiralık araç ayarlanmalı, gidiş- geliş planları netleştirilmeli, altın alınmalı, kuaföre gidilmeli, iş yerinden izin alınmalı falan - filan...

* Cumartesi günü evde dolanıyorum, göçmenlerle kaynaşma pikniğine gitmek için hazırlık yapıyordum. Banyodan salona girdim ve bu sehpayı bu konumda buldum:




Resmen o an aklımı kaçırıyorum zannettim çünkü ben evde yalnızdım ve bu sehpa böyle saçma bir pozisyondaydı! Sabah uyanıp oturma odasında 2 saat zaman geçirdiğim halde bu sehpanın bu şekilde durduğunu fark etmemiş olmamın cidden mantıklı bir açıklaması yok. Kısaca bu hafta sonu iyi saatte olsunlar ufaktan ziyaretime geldi, hadi geçmiş olsun!

*Birisi benim için hafta sonu balık yaptı. Sevgilim diye demiyorum ama cidden çok iyi balık yapar. O balığın derisi çıtır çıtır olur, yanına da taze soğanlı & sebzeli  patates püresi hazırlar! Sizce de balık çok iştah acıcı gözüküyor değil mi?



* Spor hayatımın başlamadan bitmesinin nedenlerinden daha önce bahsetmiştim. Bu kez sağ gösterip sol vurduk.  Cuma günü hiç fazla dillendirmeden kalktık PELOPS'a gittik. 15 ay süreli olarak 2 kişilik aile üyeliği aldık.Birazını kartla birazını nakit ödeyerek spora başladık! Araba ile gitmesi 7 dk sürüyor. Hem de havuzu, saunası bile var... Ama ben kullanır mıyım, yapar mıyım öyle atraksiyonlu aktiviteler orası meçhul. Ama şimdiden Pilates GYMball dersine katıldım, Perşembe AbDominal Workout dersi var ve hafta sonları da sabah 10:00'da Yoga grup dersine katılacağım. Sonra gelsin SAMOS'da bikini partileri:D







Yorumlar

Popüler Yayınlar