Ankara'da Bol Mekanlı Haftasonu Gezmesi!

Hafta sonu Nicky ile aşk dolu 2 gün geçirdik. 
Kalktık mekan mekan Ankara gezdik.
Hiç boş durmadık:

CUMA:


Ankara'nın çirkin çatıları
İşten eve gelir gelmez kaptım Nicky'i dışarı çıkardım. Önce RABARBA'ya gittik. Bestekarda çatı katı bir mekan. Esiyor, püfür püfür! Üstelik Nicky ve ben ilk buluşmamızda - tanışmamızda hatta İstanbul'da balkonlu bir mekana gitmiştik. Balkonun kenarına ayaklarımı dayamış sohbet etmiştik. O günü hatırlattı bana RABARBA.




Sonrasında Nicky tutturdu canlı müzik dinleyelim diye. Eskiden TWISTER'da Belgin çıkardı. Tek kişilik orkestra diye hatun şahane performanslar sergilerdi. Bir umut TWISTER'a gittik ama pop yapan bir gruba denk geldik, sıkıldık. Kalktık arkasından MANHATTAN bar'a gittik. MANHATTAN hala boş, hep boş. Adamlar nasıl iş yapıyor, para kazanıp hala açık kalabiliyorlar hayret ediyorum. Sahnede 7 kişi müzik yapıyordu ama sadece 4 kişi onları izliyordu. O 4 kişiden ikisi de bizdik zaten. Grubun adı neydi? Ne çaldılar? Nilmiyorum. Hatırlamıyorum. Resmen shit faced olmuştuk:)


CUMARTESİ:

Sabah kahvaltıya Nickycixi aldım MAMA'S BOJNIAK BOREK' e götürdüm. Bir tane balkabaklı bir tane de normal kabaklı olmak üzere 2 börek söyledik. Hamurları şahaneydi, incecik! Balkabaklı olanı tarçın ile servis ettiler, Yeşil Kabaklı olanın da üzerine sarımsaklı yoğurt döküp servis ettiler. Çok lezzetliydiler. Hiç resim çekemedim çünkü telefonumun şarjı yoktu.


Çok sevimli minnoş bir yer:)

Daha sonra Nicky işe gitti ve ben de tam eve geçmişken Ülgencik uğradı bana. Süper oldu, lafladık. Sonra beraber Tunalı'ya çıktık. İşlerimi hallettim ve TİNT'de oturduk. Neden mi TİNT? Çünkü Ticket kart geçiyor:) 

PAZAR:

Sabahı ben "Eyvah saatim çalmadı, işe geç kaldım!" korkusuyla uyanıp o günün Pazar olduğunu algılamam için telefonuma bakmam gerekti. Derin bir ohhhh çekerek kaptım Nicky'i bizim simitçiye gittik kahvaltıya. Resim yok çünkü telefonları evde bıraktık. Kahvaltı sonrası Nicky bana paralel park etme antremanı yaptırdı. Hiç o konulara girmek istemiyorum. Sinirden gözümden yaş geldi diyerek bu konuyu burada kapatmak istiyorum. Ama evrenin intikamı acı olur! Bakınız FRANSA - İRLANDA maçına skor 2-1! Yani İrlanda kaybetti. 

Maçı izlemek için Chris ile birlikte önce FAKE PUB'a baktık, kapalıydı. Sonra POOL PUB'a baktık kapalıydı. Biz de RED LION CLUB'a geçtik. Chris'in üyeliği olduğu için içeri girebildik. Bir kaç tanıdık da oradaydı. Beraber yenilişimizi izledik eve geldik.






Not: Mama's Bojniak Borek ve Red Lion için kullandığım görseller bana ait değildir, bilginize...

Yorumlar

Popüler Yayınlar