31 Çek Geçer!



Etrafıma bakıp da kafamın içinde devamlı sorguladığım bir konuda evlilik meselesi. Bu konu hakkında kafamdakiler henüz net değil ama şu kadarını biliyorum ki kesinlikle evlilik taraftarı birisi değilim. İnsan yavrularının evlenmesinin en baba sebebi aşk duygusu diye düşünüyoruz ya bu hormonsal duygunun hayatımıza yansıması da evlilik şeklinde gerçekleşiyor (olabilir).



Eski bir sevgilim vardı, kendisi tam bir mal olsa da ara ara doğru laflar ederdi: Ne zaman birini görse karşısında "Abi aşığım, bıdı bıdı..., yok abi bu kız başka, kesin aşk bu!" cinsinden laflar geveleyen biri olsa benimki yapıştırırdı lafı hemen: "31 çek geçer!" İlk duyduğumda "Hohh öküz!" diye içimden tepki verme isteği kabarsa da düşününce adam haklı beyler, dağılın sonucuna kanaat getirmiş bulunuyorum. Bu konuda zaten romanı geç ansiklopedi yazan çok bilmişler, çok okumuşlar, çok becermişler, çok konuşmuşlar varken tabi ki bana düşmez geyik salatası yapmak. Ama çevremdeki evli insanların %99'unun boşanma hayalleri kurduğunu biliyorum. ( %1'i de henüz bunu sorgulayıp emin olmayanlar için pay bıraktım, kurcalamayın.) Onun dışında da bekar olan gençlerin %99'unun da evlenme isteği içinde olduğunu hesaba katarsak ( %1'i de henüz bunu sorgulayıp emin olmayanlar için pay bıraktım, kurcalamayın.) bu işte bir bokluk var dostum. 
Hesap ortada! 




Gerçi evlenme istemenin asıl nedenini de sorgulamak lazım: Eğer meşru şekilde sevişebilmek istiyorsan okito evlen ama o zaman da en ufak bir yaramazlığın adı olur sana zina, aldatma. Hayatın bir anda boyut değiştirir, level atlar, şaşar kalırsın....

Yok ben maddi konuda kendime finansor arıyorum diyorsan çift olalım beraber eve, arabaya girelim, üstüne mavi tur gömelim diyorsanız o zaman da parasını akıllı harcayan birini bulmanız lazım. Sonra partneriniz sizin üzerinize kredi kartları borçlarını yıkıp sorry der kaçarsa gör bak o zaman evlillik kurumunun ulvilik derecesini....

Benim en sevdiğim ve arkasında durduğum nedense yalnız kalmamak. Milletce huyumuz gereği olsa gerek ben yalnız kalamam arkadaş. İnsan sevmem pek ama benim çevremde olan insanlara bayılırım. Alırım onları öperim gece dışarı çıkarım, yemek yer üstüne onlarla uyurum bile! Yani tüm bu aktiviteleri aynı kafada olduğum adam/kişi/partner/şişme bebek/hayali arkadaş vb. ile yapmanın neresi yanlış? Cevap veriyorum hiç bir yeri! Kısaca evet kendimi psikolojik açından sağlıklı ve iyi hissetmeme neden olduğu için çift olma ihtiyacını dönemsel olarak hissediyorum ama illa da bu faaliyetleri yapalım diye de o imzayı atmaya gerek var mı? Bence yok! Tabi sonrasında isteklerin boyutu değişir olaya farklı dinamikler dahil olursa o vakit bir daha kafa yorarım bu konuya..

Ama şimdilik ich liebe dich...

Yorumlar

Popüler Yayınlar