Çöplerimizi Nereye Atalım?













Bazen kendimi tam bir salak gibi hissediyorum. 

Bu öyle bir his ki kendini ifade edememe durumu. Bir anda çevremde enerji boyutunda dalga dalga "anlaşılmazlık" durumunu yaşıyorum. Genelde kelimelerimi özenli seçen ben; bir şekilde ne demek istediğim anlaşılamıyormuş durumunda kendimi buluveriyorum. 

Mesela şöyle anlatayım ben içimden geçenleri %75 anlatabiliyorum, karşımdaki sadece %20 kadarını anlayıp %65'de yorumunu katıyor, ortaya öyle saçma bir iletişimsizlik çıkıyor ki resmen kusasım geliyor.Ben sinirden ağlayamam bu arada daha çok midem kasılır kusasım gelir. İçmeden sarhoş gibi olurum. Bu durum; "ben doğruyum - alayınız yanlış ulan!" gibi bir zorlama hali değil aksine ben zaten bir şeyleri kendi içimde analiz edip anlamaya çalışırken karşımdakinden bana karşı duru bir yaklaşım göstermesini bekleme halidir. Akıl istemiyorum, genel de tespit bekliyorum.

Böyle anlarda ya koşar adım oradan uzaklaşıyorum - mümkün ölçüde tabi - ya gidip kusuyorum, ya içimde fırtınalar koparken ateşim 39'a fırlıyor ya da hiç bir bok yapmıyorum. Yutkunup oturuyorum aşağı...

Siz siz olun koştuktan sonra terli terli su içmeyin...



Yorumlar

Popüler Yayınlar