WTF DETOX!


08 Nisan'da DETOX diye yazmışım. 
10 gün geçmiş bile! 
Geçti de peki noldu yani? 

Sanki yok efendim bir aydınlanma geldi de uzaylılarla ilişkiye mi girdik? Yok! 
Cildim böyle bir nurlandı aklandı mı? Yok!
İç huzura erip de Kaş'a Köyceğize taşınma kararı mı aldık? Ona da yok!

Hayır yani DETOX dediysek de avuç avuç toprak çim yemedik sonuçta. Topu topu tek bir gün hariç içki içmedim, her gün 3 bardak yeşil yaş içtim, bol bol lahana yedim, az biraz daha fazla hareket ettim o kadar. 


İşte bu Can, onunla içtim.
Kilo verdim mi anlayamıyorum çünkü tartımın pili bitiyor sanırım, şu an 116,59 kg çıkıyorum! Yani içimde gizli bir alien yoksa alet bildiğin bozuk işte. Gerçi bu DETOX ayağına içki içmeme olayını da sevdim ben. Biraz daha bu kafada gidebilirim diye kendi kendime iç sesimle telkinler de (bildiğin gazlıyorum) veriyorum ama dur bakalım hayırlısı! Benim genel anlamda bir 30 yaş sendromum var. Yıllardır kendimi 30 yaşa hazırlıyorum. Ayy böyle sanki yaşım 30 olunca her şeyi yapabilecek kapasitede olacakmışım gibi ya da şöyle anlatayım her şeyi yapmaya artık hakkım olacakmış gibi düşünüyorum. Çocuk da yaparım, taşınırım, iş de değiştiririm gibi tipik insani heveslerimin yanında bir de hayat tarzımı değiştirmeyi gizlice planlıyorum. Bu da nedir? İçki içme, insanlara katlanma, az öz yaşa falan filan... Tabi görürsem sizden de selam söylerim:) 

Haa bu arada lahana ne bitmeyen ne mübarek bir sebzeymiş de biz bilememişiz. Sözde küçük boy bir lahana aldım eve: 1)Sebze Çorbasına koydum 2)Kapuska yaptım 3)Lahana Salatası yaptım 4)Sebzeli Noodle'a koydum 5)Hayatımda ilk kez sarmasını yaptım ve hala bitmedi bitmedi lanet olasıca lahana!!! Üstüne bir de kalanları doğradım derince bir kapta sebepsizce bekletiyorum. 

Kendimce onları cezalandırmış olabilirim belki! Ama sonuçta onlar benim mideme şu aşamada inmediğine göre acaba sonuçta kendimi mi cezalandırmış oluyorum?

Yorumlar

Popüler Yayınlar