25 Nisan 2016 Pazartesi

Let's Chill Out Babe!





Bugün canım evimde zaman geçirmek istiyor günü. 
Mesai bitse de evime koşsam diye 4 gözle bekliyorum. 

Aman canım nolcak ki demeyin çünkü bu ruh hali bana nadir zamanlarda gelir, Genelde ben sokaklarda yürüyelim, sağda - solda içelim, şurda bunu yiyelim üstüne bir de dedikodu patlatalım derim. Evde oturmak da neymiş? Yani insan evde oturarak ne yapabilir ki? Film - dizi izlemek evde oturmak değildir, temizlik yapmak da evde oturmak değildir, uyumak da evde oturmak değildir.... 

Ben öyle elalem gibi balkonda da zaman geçiremem. Yani bence çok çok saçma bir şey yola bakan tozlu balkondaki plastik sandalyeler üzerinde saatlerce oturmaya çalışmak. Gir içeri otur işte rahat rahat koltuğa, Yok! Tabi bu balkon insanlarla sosyalleşmeye imkan verip para harcayabileceğim bir alansa o zaman okey, zevkle üşümeden otururum. Haaa evet bir de ben genel standartlar baz alındığında da üşümeyen bir insan sayılırım. Mottom şu: "Anam zaten içimiz üşümüş bizim yıllarca bu serin esintiler koymaz bize" kafası. 

Üşümek demişken iş için bu geçen sonbaharda Ankara'dan İzmir'e gittik. Mevsimlerden Ekim sanırım.Neyse işimiz saat 17:15 gibi bitti. Bizde Kordon bölgesinde bir yerde kahve içelim dedik. Kordon dediysem de denizden uzak bir noktasında cadde üstünde bir coffee house bulduk. Oturduk bahçesine. Bahçenin konumu aynen şu:
Neyse işte biz sadece 2 cephesi açık sayılan bu bahçede üzerimizde ceketlerimizle oturup sıcak şeyler içerken bizim gruptan 2 kişi aşırı abartı bir şekilde üşüdüklerini söylediler. Yani bir içim ürperdi, ayy serinmiş, azrail yokladı vb.. dersin de bu kadar drama kuin modunda insanların şikayet etmesini komik bulmuştum. Hava da yanlış hatırlamıyorsam 19 -20 derece falan olması lazım... 

Velhasıl konuyu bağlarsak bir noktaya İşte tüm bunlar ana - babaların çocuk yetiştirme beceriksizlerinin bir sonucu diyebiliriz sanırım. 

Tırsak yeni nesil analarınıza benden selam söyleyin emi, çünkü benim falımda Angara Kalesi var;)




Sevgiler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder