Guess what? Maaş hesabıma bloke geldi!



Guess what? Maaş hesabıma bloke geldi!

Çünkü ben öğrenim kredisi ve katkı payı ödemelerimi yapmadım. Devrimci ruhum tuttu, üşendim, param tatlı geldi vesaire...

Ödemedim! 
Hala ödemek istemiyorum çünkü bunun soygunculuk olduğunu düşünüyorum. 

Evet, evet, evet: Hepimizin bildiği naneler işte:



ÜST BAŞLIK:  Ücretsiz Eğitim Hakkı vesaire

İÇİNDEKİLER:
Her ay kaldığım devlet yurduna ödenen para
Öğlen yemekhanede yediğim yemeğe ödenen para
Kitabımı, defterimi alırken ödenen para
Gittiğim kurs – eğitimler için ödenen para
Her tür ot püsür için vergi adı altında ödenen para
…..
……

…… 

Yarın gidince vergi dairesine borcum için ödeme planı çıkaracaklar. Bunun  sonucunda da aylık ödeme tutarım 192 TL civarında olacak. Tabi nasıl bu kadar net olabiliyorum? Çünkü hemen Google üzerinden search yaptım, hesap makinası ile böldüm çarptım falan filan. Neyse yarın göreceğiz bakalım babayı da paparayı da... Neyse  bu 192 TL ödeme için adamlar maaş hesabına bloke koyuyorlar ya o kısım işte sinir bozuyor. Paranı bankada görüp de dokunamamak var ya koyuyor adama! Hayır yani benim keyfim bugün çok iyiydi, bu akşam VEGA konserine bile gidelim diyordum.  

Bakınız: VEGA Konser

Neyse yarın ben diyeceğim ki adamlara "Blokeyi kaldırın - parayı çekip getireyim." Onlar da bana "Pışıkkkk, tek akıllı sensin di mi?" diyecekler. İşte dışımızdan böyle umut dolu diyaloglar kurarak, içimizden de gırla küfür ve beddua ile yarın güne başlayacağız.
O noktada ben  içimdeki çirkef hatunu özgürce dışarı salarken Nicky bana aynen şu şekilde bakacak:



Ya o değil de Ateistler buna da cevap versinler o zaman: Vergi dairesi, SGK'da falan amcalar nasıl bu kadar beddua alıp sürünerek ölmüyorlar? Demek ki  Allah var ki onları koruyor di mi? Nasıl zekiyim yaw kahretsin!!! :)

Not: Düzeltme beni Google; hemen götün kalktı senden bahsettim diye. "makinası" kelimesi doğru yazılmıştır. Senin önerin olan "maki nası" yanlış bebeğim. Doğrusunu öğren de gel!

Sevgiler 

Yorumlar

Popüler Yayınlar