Hafta Sonu - Eymir - Piknik - Bisiklet - Sangria - Doğum Günü:)



Söylemiştim Dilek geliyor diye, Cumartesi sabahı çıktı geldi.Yine enerji bombası, yine haberler - dedikodular falan:)

Nicky de o gün işten 13:00'de çıkınca hemen Eymir'e gittik. Dilek için bu bir ilk oldu, yavrum daha önce oraya hiç gitmemiş! Şaka gibi:)































Göle girerken bisiklet de kiraladık ama 1 saat için 20TL 
ücret itiraf edeyim çok.
ayol resmen çok yani!!!




Bu karede pek anlamasanız da aslında orada göl kenarındayız, yayılmış piknik yapıyoruz. Ne varsa evimizde getirdik işte. Laf lafı açtı derken 2 saate yakın oturmuşuz orada. Dilek ve Nicky de ilk kez tanıştılar, ben biraz gergindim öncesinde, nasıl olacak - anlaşacaklar mı falan diye ama kafalar uyuştu, süperiz;)































Hani o t-shirt var ya işte o -pek anlaşılmasa da - Kurabiye Canavarı. Bunun muhabbeti hep olur ki ben Susam Sokağını pek hatırlamıyorum. Yani karakterleri biliyorum ama izlediğime dair en ufak bir çocukluk anım yok. Ya benim "entel" ailem bana hiç izletmemiş, ya bizim televizyonumuz yoktu ya da ben tam bir saf akıllı olarak unuttum. Durum tam olarak ne bilemiyorum ama bu konuda biraz hassasım ben. Ortamlarda bu yüzden hep sessiz kalıyorum, içim buruk:/



Hey yoo bir de burdan çek pampa:)



Sonra ne mi oldu? Dilek doğdu! 

Aslında Dilek 04 Nisan doğumlu olsa da hafta sonu yaptık ufak bir kutlama. 
Taaa Belçika'dan Yuko-chan bile geldi. 
Gaga Manjero Sangria Night sonrasında aklımızdaydı zaten biz de Dilek ve çekirdek kadro olarak diğerleri ile orada buluştuk. Şaka maka şu Miller içen arkadaşı ben 10 yıldır görmüyordum, çok da iyi oldu. 



Ben çooook seviyorum böyle kadeh tokuşturmalı fotoları. Belki telefonumda son 2 yılı kapsayan böyle 50 -60 tane fotoğraf vardır. Benim favorim sadece ellerin ve kadehlerin gözükmesi, o gizemli hava daha bir albeni katıyor. 

Yıllar sonra tam olarak hatırlamıyorsan eğer kim kimin eli - mekan neresi o zaman hatırlamaya değmezmiş o gün zaten. 

Benim mottom bu arkadaş "unutuyorsan zorlama, bırak aksın gitsin. Boşluk başka şekilde dolsun!"
                        

Yorumlar

Popüler Yayınlar